sreda, 26. avgust 2015

Romunija

Včeraj sem slabo delal. Nekaj komplikacij na meji in vrnitev nazaj v Bolgarijo. Potem se je uredilo, a sem bil preveč skurjen od minulih dnevov, da bi kluboval vetru. Dvajset kilometrov sem skup spravil poti. Danes sem vlačil celo pot z dvema breskvama in brez cigaret.
Pa sem se vseeno priplazil do ene vasi, ki sem že mislil, da je Černavoda, pa ni bila. Kolač kruha, najboljšega na Balkanu sem zmazal in pol kile slanine. Mamica v magazinu mi ga je celo ročno narezala, da se ne bi mantral. Do Černavoda je bilo še 13 km in veter mi je odvzel cel popoldan.

Romunija lepa dežela, kmetijsko bogata in prijazni ljudje.






                                                        midva sva ovce skup pasla


                                                              prva baza v Romuniji



15 komentarjev:

  1. Krasne fotografije !
    Z breskvami pa res ne moreš nikamor priti :-))) No, po slanini bo že šlo.:-))
    Eno pečeno jagnje v čeber, pa bi šlo kot vrag :-))
    Zgleda, da imaš lepo vreme,toplo.

    Srečno in lep pozdrav.

    p.s.
    Prva baza v Romuniji je enkratna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepo je res in vroče, Jožica, ... ne pritožujem se.
      Pravkar grem v drugo bazo, spat. :-)
      L.p.

      Izbriši
  2. Joj, Dušan, sedaj pa si že čisto blizu ! Šele sedaj sem pogledala na karto.
    Srečno do konca !

    OdgovoriIzbriši
  3. Dušan
    Želim ti sunca i bonace u ostatku puta.

    Sretno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivica, četrtek zjutraj, sonce je. Iščem samo še "gorivo" za veslo in gas. :-)

      Izbriši
  4. Jupi, še malo.
    Tisti špeh in kruh bi tudi jaz. Dobro si se podprl, zdaj bo Žverca kar ponorela pod močnimi zavesljaji.:-))
    Škoda, da so sončnice že odcvetele, neskončna polja imajo.
    Družbo komarjev boš imel, dobro je imeti varovalno kopreno.
    Kaj naj rečem, kot srečno še naprej in prisrčen pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Branka, tudi po Bolgariji ogromno sončnic posejanih. Slabe so, suša jih je zdelala.
      Ti komarji so malo drugačni od naših, zeleno-rumeni. Ogromno jih je plavalo na gladini po temperaturnem šoku.
      Samo še najnujnejše si priskrbim in genem.
      Lep pozdrav !

      Izbriši
  5. Pozdrav pustim in hitim dalje. Te opazujem , toliko, da veš :):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. No, samo da si pričofal v to državo... Še par kilometrov bo zate "mala malca" ;)
    Oglasim se ti drug teden spet... Upam, da bo šlo vse gladko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zorina, gladko. Že dva dni je Donava gladka kot steklo.


      p.s. drugega tedna te spet pričakujem :-)

      Izbriši
  7. aha, si šel po desni, kot vidim.
    zdaj si vzami čas, ne hiti več.

    OdgovoriIzbriši