nedelja, 30. avgust 2015

Galati

Sinoči sem zalegnil kar v čolnu v marini Braila. Preveč utrujen sem bil, da bi stopil čez reko v gozd.
Pa slišim zjutraj: "vidi našeg prijatelja iz Murske Sobote, spi v kajaku". "Pa je to kajak?", vpraša drugi. "Da da, kajak je."  Potem so dalje žubodrali po romunski. Zvezde so še sijale, da bi jim kaj povedal in muzika je špilala v rano jutro. Če bi bili naši iz TIDa, bi znali, da je Žvirca kanu.

Danes sem vlačil bolj počasi. Ni se dalo, veter je delal valove in me držal nazaj. Zdaj sem v Galati.
Veliko pristanišče je to; deset kilometrov po reki in po celem bregu se razprostira.

Vročina je velika. Nekaj si spijem za žejo in potegnem v noč.





18 komentarjev:

  1. Aha, si že nov zapis objavil, jaz sem na prejšnjega nekaj kracala.
    Danes počivaj in dobro se podpri. Nekaj dni bo še vroče.
    Jutri pa s polno paro. Pridem mirit vetrove in umirjat valove. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka, to mi napravi. Danes so me dobro napihali. :)

      Izbriši
  2. dober den, striček!
    :) že tretjič ti pišem, res sem zgodovinarka - s tablico in kredo, ne pa za računalnik :).
    skratka ...pogrešali smo te- prekmurje brez tebe- zame sploh ne obstaja :).
    mislimo nate, čuvaj se- počasi-pa bo šlo.....ampak tisti plazilci bljah:( noro, mene bi pobralo.., no mene bi itak že prej dotolklo :).
    en velik objem, radi te imamo mark, til, tjaša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oj, Tjaša in tvoji navihanci !
      V dobro voljo si me spravila.
      Bom vtis popravil, v jeseni se vidimo. :-)
      Lep pozdrav iz Tulceje !

      Izbriši
  3. ja, to pristanišče je največje ob donavi ... ni mu konca.
    prosim povej - greš pri tulceji na levo in do soline,
    ali na desno preko mahmudije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, na levo, do Suline in St,George, če si ne premislim. :-)

      Izbriši
  4. Dušan
    Bili smo zabrinuti nakon tri dana nejavljanja, a onda umjesto iz Constance ti se javiš s sjevera iz Braile.
    Osim Rumunije mora se vidjeti i Moldavija i Ukrajina
    Moldaviju si vjerojatno već prošao
    Sada bi trebao biti na dijelu gdje meja Rumunije i Ukrajine ide Dunavom
    Vjerojatno imaš dobar GPS pa znaš gdje se nalaziš
    Dozvolu za Ukrajinu nisi vadio pa pazi da ne prijeđeš na lijevu obalu
    Kako kaže Mah prije Tulcea imaš izbor, lijevo uz Ukrajinsku granicu ili desno za Sfantu Gheorghiu
    Pazi ako prijeđeš meju budu te proglasili izbjeglicom iz EU u Ukrajinu !?!

    Imaš li kontakt s vodstvom TID-a?
    Kako pišeš Žvirca ostaje na moru...

    Pozdrav iz Slavonije


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivica, rumunski policaji so se jako brigali, da ne bi pobegnil v Ukrajino. :-)
      Imam samo internet, smo pa na vezi z Radom in srbskim Dejanom.
      Pozdrav iz Tulceje !

      Izbriši
  5. Tudi mene skrbi, da ne zaideš na Ukrajinsko stran. Kup nepotrebnih težav si nakoplješ.
    Držim pesti, da bo vse kot mora bit.
    Srečno Dušan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Branka, pomagalo je. Samo enkrat so me skregali, ko sem poljubljal Moldavski breg. :-)

      Izbriši
  6. Konec koncev so še najbolj nevarni ljudje... Na to te opozarjajo.
    Želim ti same pozitivne misli, da boš privabil dobronamerne :)
    Zdaj, ko si že skoraj na Cilju, moraš potegnit zelo odločno ;)
    Srečno !
    p.s.: Je tudi pri vas tako vroče kot pri nas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zorina, vroče vroče. Podnevi skočim v vodo, zvečer pa je sparno in dosti komarjev.
      Glede ljudi imaš prav: kakšne želiš srečevati, takšni ti pridejo na pot.
      L.p.

      Izbriši
  7. Še malo, pa boš dosegel cilj. Hotela sem pripeti sliko z oznako 0 km (znak stoji ob izlitju Donave v Črno morje), pa ne morem.
    Boš pa ti naredil posnetek tega!?
    Mogoče prideš domov že do sobote. Povabljen si na gasilsko veselico. Častim pivičko.
    Lep pozdrav in srečno vrnitev nazaj v Bakovce.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vida, trenutno ne vem kdaj pridem.
    Bo pa tudi 6. pri brodu zanimivo.

    Lepo te pozdravljam in vse tvoje !

    p.s. za pivo se že zmeniva, samo da bo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Kje si zdaj zmagovalec?
    Čakam na pozdrav z morja.:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Branka, dolgo si čakala nanj, spregledal sem te in ni še bilo zrelo. Zdaj je tu, čisto pravi čas: lep pozdrav z Črnega morja !

      p.s. samo za tebe, meni ljubo spremljevalko.

      Izbriši
  10. Jupi, sem vedela, da tokrat bo na polno.
    Zdaj pa res dolg počitek, potem pa poročilo dogodkov zadnjih dni.
    Prisrčen pozdrav.

    OdgovoriIzbriši