petek, 4. september 2015

Točka 0 na števcu kilometrov

Sulina, danes v petek, 4.septembra, ob 12.45 po lokalnem času.

Trinajst kilometrov sem še imel do sem od jutra. Mrzlo, megla do neba. Kilometer dolg deset normalnih, na križišču ni bilo nikogar, ki bi mi povedal kam naprej.

V naključnem ribiškem taboru sem se znebil še spalne vreče; pol opreme mi je itak voda vzela.

Zdaj sem tu, kamor sem želel priti, da vidim kam murska voda ponikne, kje umre.

Žvirco sem podaril fanteku s psom. Vlažne oči je dobil, njegov pes pa mi je polizal nogo.

Zdaj se vračam. Sklepno, ko se vrnem, ko se popredalčkam.
Za enkrat pa vsem hvala, ki ste bili moji navijači in še več.


o.p. Še sem na poti.

Opazil sem, da najkajo eni komentarji. Našel sem jih v googlu. To pa zato, ker delam na wi-fi, in mi včasih romunski googel predela končnico blogerja  iz "com" v "ro".  Potem pa je to že drugi blog.
Spregledanim se opravičujem in doma popravim.22

18 komentarjev:

  1. Živrca je šla v prave roke.
    v sanje vsakega fantiča ob reki.

    no, le pozloži se ... potem pa nas napadi z romanom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ne vzemi si preveč časa za zlaganje.
      dokler je še sveže in vsaj še malo razmetano:
      takšno bo najboljše. verjemi mi.
      kar loti se.
      nema odmora dok traje obnova.

      Izbriši
  2. RATALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)
    Na to sem čakala, da javiš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vjerovali smo u Tebe

    Za ovo se moralo biti uporan, sposoban i hrabar

    Čestitam

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam!
    Vedela sem da boš prišel do cilja in zabeležil v svojem fotoaparatu nulto točko.
    Se vidimo v Bakovcih.

    LP Vida


    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo!
    Zdaj te pričakujemo doma :)

    charmed6

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Charmed6, sem. V sredo popoldne me je prineslo. :-)))

      Izbriši
  6. Bravo, Dušan ! Tudi jaz sem vedela,da ti bo uspelo,saj si dovolj trmast.
    Čestitam ti za to pot,vem,da ni bila lahka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Joži. Res, ni bila lahka, zanimiva pač. :-)))
      Lep pozdrav tebi na otok !, ... pošiljam že z doma.

      Izbriši
  7. Res škoda, da sem bila prikrajšana za te zadnje trenutke, pravzaprav zate tako veličastne. In zdaj vem, kje je Žverca. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Botrica, prepričan sem, da v dobrih rokah. :)))

      Izbriši