četrtek, 3. september 2015

V delti

Drugi dan v tem tretjem kraku Donave. Že zjutraj rano sem padel med štiri mušketire: ribja čorba za zajtrk, pečena riba od včeraj in klobasa. Potem pivo in še eno za na pot. Tudi cigaret me niso pustili stradati.

Po reki gre počasi, hitri čolni so moteči. Je pa to edini prevoz med Sulino in Tulcejo.

Potem sem se ustavil v biosfernem rezervatu še iz Caušeskovih časov. Hotel razpada, kelnarca edini gost, internet "dela" brez povezave.
Je pa poleg inprovizirani bar Li. Mladi fant ponuja hladno pivo za 3,5 lei, mi naštima internet in angleško govori. Ko je videl, da sem zadovoljen, mi je smeje segel v roko, "mi smo firma" in pokazal s prstom na sebe.
Multi kultura: Romuni, Rusini, Tatari, Cigani, celo Makedonci. To bo potrebno v naslednjih leti še raziskati.  :-)

Meni pa je preostalo še 24 km Donave. Potem ponikne v Črno morje, skupaj z mursko vodo.









6 komentarjev:

  1. daleč si, daleč.
    zdaj pa finiš :)

    charmed6

    OdgovoriIzbriši
  2. BRAVO DUŠAN!
    zdaj počivaj.
    ne le roke ... tudi misel, ki te je,
    ko je bila šele ideja, pripeljala točno do tja,
    kjer si zdaj.
    čestitke, iskrene čestitke!

    OdgovoriIzbriši